12-11-2018, 11:15 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-11-2018, 11:17 PM przez Roman Klimczyk.)
Proces zapisów do systemu:
Na stronce filipiny.bialysaibaba.pl w zakładce "Jak się zapisać" jest opis całej procedury, od rejestracji , potwierdzenie mailowe, logowanie i opis zapisu (wypełnienie formularza z danymi potrzebnymi do zakupu biletów).
Wybierają państwo opcję zapisu na wyprawę G2019.
Zaznaczenie opcji zainteresowania ubezpieczeniem, skieruje na dodatkowy formularz, gdzie podajemy dodatkowe dane niezbędne do załatwienia ubezpieczenia. Ze względu na napięty terminarz, trzeba wpłacić jak najszybciej pieniążki na bilety (szacuję że do 4300 złotych oraz dla osób które chcą pełne ubezpieczenie max 300 złotych. Jeśli tańsze - proszę to zaznaczyć - są różne warunki ubezpieczenia i różne sumy gwarancyjne. Można wziąć niezbędne minimum, czyli jakieś 150 złotych, ale jest to bardzo okrojona opcja.
Oczywiście to wszystko do późniejszego rozliczenia.
Po uzyskaniu listy uczestników, potwierdzone wpłatami, konkretnie rozmnawiam w sprawie cen biletów i w oparciu o najbardziej optym,alną opcję - wysyłam informacje z prośbą o zaakceptowanie i jeśli nie wyrażą Państwo zastrzeżeń i sprzeciwu, w kilka godzin później wysyłam pieniądze do firmy przewoźnika. Do tego momentu zwracane są pełne wpłaty, później zwroty załatwiane są indywidualnie z przewoźnikiem, według obowiązujących zasad (przewoźnik potrąca jakieś opłaty, i chyba jest to trochę różne u każdego z nich).
Po otrzymaniu potwierdzeń, niezwłocznie wysyłam je na maila (tzw. Booking Reference Number). Jest tam numer biletu jak i wspomniany numer wylotu. Na lotnisku odprawiamy się paszportem, ten dokument nie jest potrzebny, ale warto mieć chociaż w telefonie ten dokument, gdyby były jakieś problemy z systemem.
Wszelkie informacje będę zamieszczał tu na forum, więc proszę się tu pojawiać .
Przypominam , że wszelkie pytania proszę składać tu , na forum, aby wszyscy wiedzieli jakie są odpowiedzi na te pytania (nie koniecznie jest moim marzeniem, aby każdej osobie odpowiadać telefonicznie na te same pytania ).
Zwracam uwagę na należytą uwagę przy wypełnianiu formularza zapisu, ponieważ to co państwo wpiszecie jest podstawą danych do zakupu biletu, dane te są później w systemie Amadeus - zarządzającym przelotami, i błędy mogą później mieć bardzo negatywne reperkusje.
W tym roku jedna z uczestniczek wpisała pobyt 22 dni a pojawiła się na lotnisku z grupą 30 dniową, i był spory problem. Nowy bilet powrotny kosztował sporo więcej niż zapłaciliśmy za bilet w 2 strony.
W razie problemów lub wątpliwości, proszę dzwonić. Telefon do mnie jest na stronce projektu.
Na stronce filipiny.bialysaibaba.pl w zakładce "Jak się zapisać" jest opis całej procedury, od rejestracji , potwierdzenie mailowe, logowanie i opis zapisu (wypełnienie formularza z danymi potrzebnymi do zakupu biletów).
Wybierają państwo opcję zapisu na wyprawę G2019.
Zaznaczenie opcji zainteresowania ubezpieczeniem, skieruje na dodatkowy formularz, gdzie podajemy dodatkowe dane niezbędne do załatwienia ubezpieczenia. Ze względu na napięty terminarz, trzeba wpłacić jak najszybciej pieniążki na bilety (szacuję że do 4300 złotych oraz dla osób które chcą pełne ubezpieczenie max 300 złotych. Jeśli tańsze - proszę to zaznaczyć - są różne warunki ubezpieczenia i różne sumy gwarancyjne. Można wziąć niezbędne minimum, czyli jakieś 150 złotych, ale jest to bardzo okrojona opcja.
Oczywiście to wszystko do późniejszego rozliczenia.
Po uzyskaniu listy uczestników, potwierdzone wpłatami, konkretnie rozmnawiam w sprawie cen biletów i w oparciu o najbardziej optym,alną opcję - wysyłam informacje z prośbą o zaakceptowanie i jeśli nie wyrażą Państwo zastrzeżeń i sprzeciwu, w kilka godzin później wysyłam pieniądze do firmy przewoźnika. Do tego momentu zwracane są pełne wpłaty, później zwroty załatwiane są indywidualnie z przewoźnikiem, według obowiązujących zasad (przewoźnik potrąca jakieś opłaty, i chyba jest to trochę różne u każdego z nich).
Po otrzymaniu potwierdzeń, niezwłocznie wysyłam je na maila (tzw. Booking Reference Number). Jest tam numer biletu jak i wspomniany numer wylotu. Na lotnisku odprawiamy się paszportem, ten dokument nie jest potrzebny, ale warto mieć chociaż w telefonie ten dokument, gdyby były jakieś problemy z systemem.
Wszelkie informacje będę zamieszczał tu na forum, więc proszę się tu pojawiać .
Przypominam , że wszelkie pytania proszę składać tu , na forum, aby wszyscy wiedzieli jakie są odpowiedzi na te pytania (nie koniecznie jest moim marzeniem, aby każdej osobie odpowiadać telefonicznie na te same pytania ).
Zwracam uwagę na należytą uwagę przy wypełnianiu formularza zapisu, ponieważ to co państwo wpiszecie jest podstawą danych do zakupu biletu, dane te są później w systemie Amadeus - zarządzającym przelotami, i błędy mogą później mieć bardzo negatywne reperkusje.
W tym roku jedna z uczestniczek wpisała pobyt 22 dni a pojawiła się na lotnisku z grupą 30 dniową, i był spory problem. Nowy bilet powrotny kosztował sporo więcej niż zapłaciliśmy za bilet w 2 strony.
W razie problemów lub wątpliwości, proszę dzwonić. Telefon do mnie jest na stronce projektu.